Nätyn teatteritaiteen tutkinto-ohjelman ja kaksivuotisen teatteritaiteen maisteriohjelman ennakkotehtävät on julkaistu!

Julkaistu 13.12.2023
Teatteritaiteen tutkinto-ohjelman sekä kaksivuotisen teatteritaiteen maisteriohjelman haut ovat avoinna 3.–17.1.2024.

Jos olet hakemassa Tampereen yliopiston viisivuotiseen Teatteritaiteen tutkinto-ohjelmaan (näyttelijän ammattiin valmistava näyttelijäntaiteen koulutus, joka jakaantuu kolmivuotisiin kandidaatin opintoihin sekä kaksivuotisiin maisterin opintoihin) ennakkotehtäväsi löytyy täältä Teatteritaiteen koulutuksen (3 v+2 v) ennakkotehtävä (julkaistu 11.12.2023). Hakukelpoisuusvaatimukset Opintopolussa.

Nätylle voi hakea myös suoraan maisteriohjelmaan, jos hakukelpoisuus täyttyy. Kaksivuotiseen teatteritaiteen maisteriohjelman ennakkotehtävät on myös julkaistu.
Teatteritaiteen maisteriohjelman (2 v) ennakkotehtävät 2024 (julkaistu 11.12.2023)

Valintakriteerit ja -prosessin löydät Opintopolusta.

Teatteritaiteen maisteriohjelma

Hakukelpoisuusvaatimukset maisteriohjelmaan

Tehtävät palautetaan tammikuussa. Muista lukea ohjeet huolella!