Kirjaston uudet noutopisteet on avattu – voit noutaa aineistoa myös Linnasta ja TAMK Pääkampukselta

Julkaistu 2.6.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Noutopiste
Tampereen yliopiston kirjaston toimipisteisiin Linnassa ja TAMK Pääkampuksella on avattu lomakkeella tilatun aineiston noutopisteet. Hervannassa oleva noutopiste jatkaa toimintaansa. Noutopisteet ovat avoinna arkipäivisin klo 8-16. Pääsy noutopisteisiin tapahtuu kulkukortilla. Jos ovi ei avaudu kulkukortillasi, ota yhteyttä kyseisen kampuksen infoon kulkuoikeuden tarkistamiseksi/aktivoimiseksi.

Kirjaston noutopisteet sijaitsevat eri toimipisteissä valvotuissa tiloissa.

• Linnan noutopiste sijaitsee Linnan toimipisteen pääsisäänkäynnin vieressä sijaitsevassa Idea-tilassa,  johon on sisäänkäynti ulkoa erillisestä ovesta.
  • TAMK Pääkampuksen noutopiste sijaitsee Teiskontien puoleisessa pääaulassa. TAMK Pääkampuksen noutopiste on suljettu viikolla 26 (22.–26.6.2020) valintakokeiden vuoksi.
  • Hervannassa noutopiste jatkaa palveluaan Kampusareenan 1. krs lyhytlainatilassa samalla tavoin kuin koko epidemian ajan.
  • Kaikki noutopisteet ovat avoinna ma-pe 8-16, la-su suljettu.

Tästä linkistä näet toimipisteiden osoitetiedot.

Tästä löydät Infojen yhteystiedot, mikäli tarvitset apua esteettömään liikkumiseen kampuksella.

Korkeakouluyhteisön jäsenet pystyvät nyt tilaamaan normaalisti lainattavaa 14 vrk ja 28 vrk laina-ajalla olevaa aineistoa tällä tilauslomakkeella Kirjojen laina-ajat ovat kesän aikana normaalit ja eräpäivän näet lainauksen yhteydessä saamastasi lainakuitista ja Andor-hakupalvelusta. Kirjojen tilaaminen ja nouto kirjaston noutopisteistä on tällä hetkellä mahdollista vain korkeakouluyhteisön jäsenille (ei koske avoimen yliopiston tai avoimen ammattikorkeakoulun opiskelijoita).

Kirjaston chat-palvelu on verkossa kesällä käytössäsi arkisin klo 9-15 välisenä aikana.

Kirjaston palvelut ovat kesällä lyhyellä kesätauolla. Kirjastojen aineistojen tilausnoudot, noutopisteet, chat-palvelu ja puhelinpalvelut ovat suljettuina heinäkuussa 6.7. -  19.7.2020.

Kirjaston tilojen kiinniolosta huolimatta kirjaston kaikki verkkopalvelut toimivat normaalisti.

Tästä linkistä pääset lukemaan kirjaston toiminnasta koronaviruksen aikana - linkin sisältöä päivitetään jatkuvasti.