Kevään 2022 yhteishaku nyt käynnissä

Julkaistu 5.1.2022
Opiskelijoita ja Tampereen ratikka.
Kevään 2022 ensimmäinen korkeakoulujen yhteishaku käynnistyy 5. tammikuuta ja päättyy 19. tammikuuta klo 15.00.

Tampereen yliopistolla on ensimmäisessä yhteishaussa tarjolla kaksi englanninkielistä kandidaattiohjelmaa, joihin voivat hakea niin suomalaiset kuin kansainvälisetkin hakijat.

Science and Engineering on poikkitieteellinen tutkinto-ohjelma, joka yhdistää tekniikan ja luonnontieteet kansainvälisessä opiskelijaympäristössä. Ohjelma koostuu kahdesta opintosuunnasta: Computing and Electrical Engineering sekä Natural Sciences and Mathematics.

Kestävän kaupunkikehityksen tutkinto-ohjelma Sustainable Urban Development on monitieteinen, kolmen tiedekunnan yhteinen ohjelma. Ohjelma muodostaa yhtenäisen kokonaisuuden, mutta se koostuu kolmesta opintosuunnasta, jotka ovat hallintotieteet, tekniikka ja yhteiskuntatieteet.

Englanninkielisiin kandidaattiohjelmiin hyväksytyt opiskelijat saavat automaattisesti oikeuden sekä kandidaatin että maisterin tutkintoon johtaviin opintoihin.

Ohjelmiin haetaan Opintopolku.fi-palvelussa. Opinnot alkavat elokuussa 2022.

Lisätietoa: https://www.tuni.fi/en/study-with-us/programmes/bachelors-programmes

Yhteystiedot:

Hakijapalvelut
hakijapalvelut.tau [at] tuni.fi
Puh. 0294 520 400 (ma-pe 12-14)