Opintojakson avulla opiskelija tunnistaa markkinoinnin keskeiset osa-alueet ja kykenee arvioimaan niiden sisältöjä.
Sisältö
Opintojaksossa perehdytään markkinoinnin erilaisiin lähestymistapoihin, toimintaympäristöön ja markkinoinnin kilpailukeinoihin.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
24 t
0 t
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Luennot, oppimispäiväkirjat ja tentti
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
1. Kotler, Philip & Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009. 2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.