suomi
Perusopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija kykenee tunnistamaan, arvioimaan ja soveltamaan markkinoinnin keskeisiä käsitteitä, osa-alueita ja sisältöjä. Lisäksi kurssilla kehitetään keskeisten asiantuntijaksi kasvua tukevien avaintaitojen kehittymistä, kuten kriittistä ajattelua, tiedon soveltamista, ryhmätyöskentely- ja viestintätaitoja.
Yleiskuvaus
Opintojaksolla perehdytään erilaisiin markkinoinnin lähestymistapoihin, toimintaympäristöihin ja keskeisiin kilpailukeinoihin. Lisäksi tutustutaan niihin tekijöihin, jotka vaikuttavat markkinoinnin muutokseen.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Ulla-Maija Sutinen, Vastaava opettaja
ulla-maija.sutinen[ät]tuni.fi
Anne Kastarinen, Vastaava opettaja
Opetus
24.10.2017
–
21.11.2017
Luento-opetus 20 tuntia
KATMAP11
Ti 24.10.2017 klo 8.15-11.30, Päät ls A1
Ti 31.10.2017 - 7.11.2017 viikoittain klo 8.15-11.30, JUHLASALI
Ti 14.11.2017 - 21.11.2017 viikoittain klo 8.15-11.30, Päät ls A1
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, harjoitustehtävä ja kirjallinen tentti.
Oppimateriaalit
- Kotler, Philip &Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009 (tai myöhemmät painokset 2012 ja 2016).
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy
Syksyn 2017 opintojakso on suunnattu Tampereen yliopiston johtamiskorkeakoulun kauppatieteiden opiskelijoille. Opintojakso toteutetaan myös verkko-opetuksena periodissa III.