Skip to main content
You are browsing the curriculum of a past academic year (2021–2022).
Do you want to change to the ongoing academic year?
Study module, curriculum year 2021–2022
KAT.MARK-S30

Advanced Studies in Marketing, At least 80 cr

Tampere University
Objectives

Markkinoinnin syventävät opinnot suoritettuaan opiskelija osaa arvioida, rakentaa ja johtaa asiakaslähtöistä strategiaa. Opiskelija ymmärtää ja osaa analyyttisesti arvioida asiakaslähtöisen markkinoinnin keskeisiä teoreettisia ja menetelmällisiä näkökulmia. Opiskelija osaa itsenäisesti soveltaa näitä näkökulmia liiketoiminnan ja yhteiskunnan ilmiöihin. Lisäksi opiskelija ymmärtää, mitkä ovat asiakaslähtöisen organisaation erityispiirteitä ja kyvykkyyksiä sekä miten niitä voidaan kehittää. Markkinoinnin syventävät opinnot suoritettuaan opiskelijalla on valmiudet toimia vaativissa asiantuntija- ja johtotehtävissä.

Study module code
KAT.MARK-S30
Language of instruction
Finnish
Academic years
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Level of study
Advanced studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Responsible teacher:
Hannu Saarijärvi, Markkinoinnin professori
Studies that include this module
Study module code
KAT.MARK-S30
Language of instruction
Finnish
Academic years
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Level of study
Advanced studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Responsible teacher:
Hannu Saarijärvi, Markkinoinnin professori