Skip to main content
Study module, curriculum year 2023–2024
KAT.MARK-A20

Intermediate Studies in Marketing, At least 45 cr

Tampere University
Objectives

Markkinoinnin aineopinnot suoritettuaan opiskelija hahmottaa, miten menestyvä liiketoiminta perustuu asiakkaiden ja markkinoiden syvälliseen ymmärtämiseen. Opiskelija tuntee markkinoinnin johtamisen, organisoinnin ja tuloksellisuuden arvioinnin sekä toteuttamisen keskeiset periaatteet. Aineopinnot suoritettuaan opiskelijalla on hyvät vuorovaikutus- ja esiintymistaidot, reflektointikyky sekä projektinhallintaan liittyvät taidot. Opiskelija osaa soveltaa asiakaslähtöistä ajattelua ja edistää sen mukaista toimintakulttuuria erilaisissa organisaatioissa.

Study module code
KAT.MARK-A20
Language of instruction
Finnish
Academic years
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Level of study
Intermediate studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Responsible teacher:
Johanna Horppu
Studies that include this module
Study module code
KAT.MARK-A20
Language of instruction
Finnish
Academic years
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Level of study
Intermediate studies
Fields of study
Business, Administration and Law
Persons responsible
Responsible teacher:
Johanna Horppu