Skip to main content
You are browsing the curriculum of a past academic year (2021–2022).
Do you want to change to the ongoing academic year?
Course unit, curriculum year 2021–2022
STY.326

Self-Determination and Integrated Work in Multi-Agency Social Work Contexts, 5 cr

Tampere University

Self-Determination and Integrated Work in Multi-Agency Social Work Contexts (Participation in teaching), Finnish

Type
Participation in teaching
Language of instruction
Finnish
Credits
5 cr
Grading scale
General scale, 0-5
Responsible organisation
Faculty of Social Sciences 100 %

Scheduled teaching

Course unit realisation

Leadership and multi-professional environment, Seminar

Seminar (Finnish)
14.10.2021 – 12.12.2021
Active in period 1 (1.8.2021–23.10.2021)
Active in period 2 (24.10.2021–31.12.2021)
Course unit realisation

Self-Determination and Integrated Work in Multi-Agency Social Work Contexts, Self-Determination and Integrated Work in Multi-Agency Social Work Contexts, Seminar

Online teaching (Finnish)
9.11.2021 – 7.12.2021
Active in period 2 (24.10.2021–31.12.2021)
Course unit realisation

Self-Determination and Integrated Work in Multi-Agency Social Work Contexts, Online teaching

Online teaching (Finnish)
10.1.2022 – 31.5.2022
Active in period 3 (1.1.2022–6.3.2022)
Active in period 4 (7.3.2022–15.5.2022)
Active in period 5 (16.5.2022–31.7.2022)

TAU, TAMK ja työelämäoppijat

Verkkokurssilla käsitellään muun muassa seuraavia aiheita: Moniammatillisuuden tutkimus ja siinä käytetyt käsitteet; eri tavat toteuttaa moniammatillista työskentelyä; dialogisuus ja asiakaskeskeisyys; moniammatillisen palaverivuorovaikutuksen analysoiminen; (asiakas)vuorovaikutus; tämän ajan ja tulevaisuuden toimivat asiakastyön käytännöt digitalisoituvassa ja integroituvassa palvelujärjestelmässä.

Työskentely perustuu sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten, asiakkaiden ja tutkijoiden verkkoluentoihin, alku- ja loppuseminaariin, ryhmätehtäviin ja niiden purkukeskusteluihin sekä kirjallisuuteen tutustumiseen ja lopputehtävään. Kurssi on jaettu ja aikataulutettu viiteen moduuliin. Työskentely ajoittuu ajalle 10.1.-30.5.2021.

Study methods
Learning environments