Tapahtumaosaamisen kehittäminen tapahtumassa oppimisen avulla (TAOTAO)

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto30.6.2022–31.12.2024

Tavoite ja tehtävät

Tarkempaa tietoa TAOTAO-hankkeen aikana toteutettavasta tapahtuma-alan täydennyskoulutuksesta löydät hankkeen verkkosivuilta osoitteesta https://sites.tuni.fi/taotao/

TAMKin Tapahtumaosaamisen kehittäminen tapahtumassa oppimisen avulla (TAOTAO) -hankkeessa suunnitellaan ja toteutetaan kohdennettu jatkuvan oppimisen opintotarjotin, luodaan tapahtumassa oppimisen ja ohjauksen malli, kehittämisen kehää mallintava, Pirkanmaan alueen tapahtuma-alan toimijaverkosto ja sen toimintamalli.
Hankkeessa hyödynnetään yhteiskehittämistä tapahtuma-ammattilaisia osallistaen ja käyttäjälähtöistä yhteiskehittämisen (co-design) -prosessia käyttäen vaikuttavuuden varmistamiseksi. Hanke lisää osaavan työvoiman saatavuutta, tukee rekrytointia sekä parantaa alan pito- ja vetovoimaa työntekijän ja alalle aikovan näkökulmasta ympärivuotisesti. Keskeistä toiminnassa on urapolkujen rakentaminen ja verkostomaisen toiminnan tukeminen. Tapahtumassa oppiminen ja jatkuvan oppimisen hyödyntäminen tuo tarvittavia uusia näköaloja tapahtuma-alan koulutuksen rakenteelliseen kehittämiseen.

Rahoituslähde

Jotpa