Kiertotalouden liiketoimintamallit Namibiassa: Kapasiteetin vahvistaminen

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto1.11.2023–30.4.2025

•     rakentaa tiekartta kiertotalouden osaamiselle
•     kehittää paikallisten toimijoiden ekosysteemi
•     tukea yrityskumppanuusprojektia

Tavoite ja tehtävät

Kiertotalouden liiketoimintamallit Namibiassa: Kapasiteetin vahvistaminen projekti kehittää kiertotalouden osaamista ja ajattelua paikallisesti ja keskittyy erityisesti biopohjaisiin ja kierrätettyihin materiaaleihin. Sen aikana tehdään myös sidosryhmäanalyysi ja kehitetään eri toimijoiden välistä ekosysteemiä. Kiertotalouden arvoketjujen ja liiketoimintamallien kehittämisessä ekosysteemit ovat tärkeitä. Projekti koostuu kolmesta työpaketista ja kestää 18 kuukautta. Kapasiteetin vahvistaminen tukee yrityksen liikekumppanuushanketta, jonka tavoitteena on kiertotalouden liiketoiminnan kehittämistä Namibiaan. Pitkällä aikavälillä kumpikin projekti edistää vihreää siirtymää eteläisessä  Afrikassa.

Rahoituslähde

Finnpartnership