Tietokoneluokat

Tampereen yliopisto ja TAMK

Korkeakouluyhteisön kampuksilla on opetuskäyttöön tarkoitettuja tietokoneluokkia ja muita tietokoneilla varustettuja opetustiloja. Opetustilojen tietokoneille kirjaudutaan TUNI-sähköpostiosoitteella.

Yleiset luokat ovat kaikkien korkeakouluyhteisön opiskelijoiden käytettävissä. Lisäksi kampuksilla on korkeakoulun yksiköiden hallinnoimia tiloja, joiden käyttö on rajattu vain tietyn alan tai kurssin opiskelijoille.

Tiloja voidaan varata opetustapahtumiin, joiden aikana tila ei ole vapaana muuhun käyttöön.

Tilojen tietokoneille on asennettu perusohjelmistopaketti ja sen lisäksi mahdollisia luokkakohtaisia lisäohjelmistoja.

IT Helpdesk palvelee kaikkien kampusten tietokoneita koskevissa asioissa.

Yksityiskohtaiset tiedot tietokoneluokista löytyvät valitsemalla sopivan kohdennuksen (TAMK tai Yliopisto).

IT Helpdesk
it-helpdesk [at] tuni.fi (it-helpdesk[at]tuni[dot]fi)
helpdesk.tuni.fi

Julkaistu: 1.2.2019