TAMKin syyskauden opinnot alkavat kampuksilla, pandemiatilannetta seurataan tarkkaan

Julkaistu 8.7.2021
Tampereen ammattikorkeakoulu
TAMKin kirjastossa, hyllyjä, opiskelijoita. Kuva Joel Forsman.
TAMKin pääkampuksen kirjasto. Kuva Joel Forsman.
Tervetuloa aloittamaan uutta lukuvuotta 2021–2022. Tästä tiedotteesta löydät tarkempaa tietoa, miten TAMKissa opetus on suunniteltu järjestettäväksi syksyllä 2021.

AMK-tutkintojen päivätoteutuksissa lähiopetuksen osuus on suunniteltu mahdollisimman tarkoituksenmukaiseksi huomioiden opiskelijoiden oppiminen ja yhteisöllisyys sekä koronapandemiatilanne. Noudatamme kaikissa järjestelyissä tarkasti viranomaisten antamia ohjeita.

AMK-tutkintojen päivätoteutuksissa 1. ja 2. vuosikurssin opiskelijoiden opetus toteutetaan syksyllä pääosin lähitoteutuksena kampuksilla. Myös aloittavien opiskelijoiden orientoivat päivät toteutetaan kampuksilla. Lisätietoja orientoivista viikoista ja opintojen aloituksesta uusille opiskelijoille löydät verkkosivuilta Uudelle-amk-opiskelijalle.

AMK-tutkintojen päivätoteutuksissa jatkavien 3. ja 4. vuosikurssin opiskelijoiden opetus toteutetaan oppimisen kannalta tarkoituksenmukaisimmalla tavalla, osin lähiopetuksena ja osin etänä.

Kaikkien AMK-tutkintojen ja YAMK-tutkintojen opintojaksojen toteutuksia voit katsoa Lukkarikoneesta ryhmätunnuksellasi. Jos et vielä tiedä ryhmätunnustasi, voit hakea lukujärjestyksiä muun muassa tutkintosi nimellä. Mene kohtaan "Hae ryhmiä" ja kirjoita siihen esimerkiksi "Liiketalous", valitse 2021 ryhmä (voit valita useamman ryhmän kerralla), paina "+ Lisää" ja "Näytä kalenteri". Näin pääset katsomaan, minkälaisia kursseja tulevalle lukukaudelle on suunniteltu ja miten ne toteutetaan.

Lukujärjestyksiin ja opetuksen toteutustapaan voi tulla muutoksia, esimerkiksi jos pandemiatilanne muuttuu. Seuraathan siis tiedotuksia kesän aikana sähköpostistasi ja verkkosivuilta!

Kaikki tärkeä tieto opintojesi suunnittelemiseksi löytyy TAMKin opiskelijan oppaasta.

Linkkilista uudelle opiskelijalle:

Uudelle AMK-opiskelijalle