Opintojakson käytyään opiskelija tuntee ja osaa hallita laajasti kuluttajan päätöksentekoa ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä.
Sisältö
Kurssilla perehdytään prosesseihin, joiden avulla yksilöt ja ryhmät valitsevat, ostavat, käyttävät ja hävittävät tuotteita ja palveluja. Näitä prosesseja tarkastellaan erityisesti psykologisesta, sosiologisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.
Toteutustavat
Luento- ja harjoitusopetus 20 t.
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Luennot ja kirjallisuus.
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
1. Solomon, Michael R., Bamossy, Gary, Askegaard, Soren & Hogg, Margaret K.: Consumer Behaviour, A European Perspective, Prentice Hall/Financial Times, 2010. 2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.