Pakollinen opintokokonaisuus: Asiakaslähtöinen markkinointi -moduuli (25 op). Tämän jälkeen ensisijaisena opiskelijat, jotka ovat suorittaneet markkinoinnin opintosuuntaan liittyvän kandidaatintutkielman ja toissijaisena opiskelijat, jotka ovat suorittaneet muiden opintosuuntien aihepiiriin liittyvän kandidaatintutkielman.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää laajasti ja monipuolisesti markkinoinnin nykysuuntauksia. Opiskelija hahmottaa ja osaa kriittisesti arvioida tieteellisessä kirjallisuudessa ja käytännön liike-elämässä esiin nousseita, teoreettisesti relevantteja markkinoinnin ajankohtaisia erityiskysymyksiä.
Sisältö
Markkinoinnin erityiskysymyksiä on sisällöltään vaihtuva-alainen, markkinoinnin ajankohtaisiin teemoihin keskittyvä opintojakso.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
Seminaari
Harjoitukset
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
Oppimateriaalit täsmentyvät vuosittain vaihtuvien teemojen mukaisesti.