Opintojakson avulla opiskelija kykenee arvioimaan ja hallitsemaan markkinoinnin keskeisiä osa-alueita ja niiden sisältöjä.
Sisältö
Opintojaksossa perehdytään markkinoinnin erilaisiin lähestymistapoihin, toimintaympäristöön ja markkinoinnin kilpailukeinoihin.
Toteutustavat
Luento- ja harjoitusopetus 24 t.
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Luennot, oppimispäiväkirjat ja kirjallisuus.
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
1. Kotler, Philip & Keller, Kevin L.: Marketing Management, Pearson/Prentice Hall, 2009. 2. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.