Opintojakson suoritettuaan opiskelija pystyy kehittämään erilaisia asiakkuusstrategioita ja on saanut valmiudet asiakastiedon hyödyntämiseen asiakkuuksien johtamisessa.
Sisältö
Opintojaksolla syvennytään asiakastiedon tuottamiseen, analysointiin ja hyödyntämiseen palvelujen ja kaupan alalla. Opintojakso koostuu luennoista ja soveltavasta projektityöstä. Opintojaksolla tehdään aktiivisessa yritysyhteistyössä projektityö, jossa hyödynnetään autenttista asiakastietoaineistoa.
Toteutustavat
Opetustapa
Paikalla
Verkossa
Luento-opetus
20 t
0 t
Luennot 20 h ja harjoitustyö
Opetuskieli
suomi
Vaadittavat opintosuoritukset
Suoritusvaihtoehto
1
Kohderyhmät:
Tutkinto-ohjelman omat opiskelijat
Muut opiskelijat
Avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijat
Tohtoriopiskelijat
Vaihto-opiskelijat
Osallistuminen opetukseen
suomeksi
Kirjallinen tentti
suomeksi
Harjoitustyö(t)
suomeksi
Arviointi
Numerolla 1-5.
Kirjallisuus/Oppimateriaali
1. Peppers, Don & Rogers, Martha: Managing Customer Relationships. A Strategic Framework, Wiley, 2011.
2. Journal-artikkeleita ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan osoituksen mukaan.