Myös avoimen yliopisto-opetuksen opiskelijoille
suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee laajasti kuluttajan päätöksentekoon ja toimintaan vaikuttavia tekijöitä. Opiskelija osaa jäsentää kulutuskäyttäytymistä monista eri näkökulmista, kuten psykologisesta, sosiologisesta, kulttuurisesta ja taloudellisesta näkökulmasta.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Elina Närvänen, Vastaava opettaja
elina.narvanen[ät]tuni.fi
Opetus
1.11.2018
–
13.12.2018
Luento-opetus 21 tuntia
KATMAA14
To 1.11.2018 - 8.11.2018 viikoittain klo 12.15-14.45, Pinni ls B1097
To 15.11.2018 klo 12.15-14.45, Linna ls K103
To 22.11.2018 - 13.12.2018 viikoittain klo 12.15-14.45, Pinni ls B1097
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Ekström, Karin (ed.): Consumer Behaviour: A Nordic Perspective, Studentlitteratur, 2010.
- Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden syksy