suomi
Syventävät opinnot
Kauppatieteiden maisteriopinnot
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija ymmärtää markkinoinnin tieteenalan vaiheittaista kehitystä ja keskeisiä piirteitä. Opiskelija osaa arvioida kriittisesti tutkimusten kontribuutiota sekä relevanssia tiedeyhteisön, liike-elämän ja yhteiskunnan näkökulmista. Opiskelija osaa myös analysoida markkinoinnin teorian ajankohtaisia kehitysnäkymiä ja tulevaisuuden haasteita.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Hannu Kuusela, Vastaava opettaja
hannu.kuusela[ät]tuni.fi
Opintojakson kotisivu
Opetus
27.10.2016
–
15.12.2016
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
To 27.10.2016 - 15.12.2016 viikoittain klo 9-12, Päätalo C8
Poikkeukset:
3.11.2016
klo 9
–12
, Pinni B3109
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, tentti ja harjoitustyöt
Oppimateriaalit
- Baker, Michael J. &Saren, Michael: Marketing Theory. A Student Text, Sage, 2010.
- Maclaran, Pauline, Saren, Michael, Stern, Barbara & Tadajewski, Mark: The SAGE Handbook of Marketing Theory, Sage, 2010.
- Journal-artikkelit ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 1. vuoden syksy