Opiskelija tunnistaa monipuolisesti kauppatieteissä käytettyjä laadullisia ja määrällisiä menetelmiä. Opiskelija ymmärtää tutkittavan ilmiön luonteen ja osaa valita siihen soveltuvan tutkimusmenetelmän, sekä arvioida kriittisesti tieteellisen tutkimuksen luotettavuutta ja etiikkaa. Opintojakson käytyään opiskelijalla on valmiudet itsenäisen tutkimusprosessin läpiviemiseen.
Tänä lukuvuonna kurssista järjestetään kaksi toteutusta syksyllä, joista toinen on suunnattu yrityksen johtamisen ja toinen markkinoinnin opiskelijoille. Opiskelijoita pyydetään ilmoittautumaan oman oppiaineen ryhmään.
Vastuullisen liiketoiminnan opiskelijat ilmoittautuvat yrityksen johtamisen ryhmään.
Harjoitukset ja tentti/essee
Suositeltu suoritusajankohta kandidaattiopintojen 3. vuoden syksy. Jos lähdet opiskelijavaihtoon kandidaattiopintojen 3. vuonna, suositellaan suoritettavan kandidaattivaiheen jo 2. vuonna.