suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson käytyään opiskelija osaa tunnistaa ja soveltaa markkinoinnin johtamisen, suunnittelun ja seurannan keskeiset tavoitteet, menetelmät ja kohteet. Opiskelija osaa myös analysoida tapausesimerkkien avulla markkinoinnin erilaisia päätöksentekotilanteita.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Jukka Lahtinen, Vastaava opettaja
Opintojakson kotisivu
Opetus
2.3.2015
–
31.3.2015
Luento-opetus 20 tuntia
Luennot
Ma 2.3.2015 klo 13.15-17, B3116
Ti 3.3.2015 klo 13.15-17, Pinni B1096
Ma 9.3.2015 klo 13.15-17, Pinni B1096
Ti 10.3.2015 klo 13.15-18, Pinni B1096
Harjoitukset 10 tuntia
Case-harjoitukset
Ma 16.3.2015 - 30.3.2015 joka toinen viikko klo 12.15-18, B3116, klo 16:15 alkaen B3107
Ti 17.3.2015 - 31.3.2015 joka toinen viikko klo 12.15-18, B4113, klo 14:15 alkaen B3116
Oppimateriaalit
1. Ford, David, Gadde, Lars-Erik, Håkansson, Håkan & Snehota, Ivan: Managing Business Relationships, John Wiley & Sons Ltd., 2011.
2. Payne, Adrian, McDonald, Malcom & Frow, Pennie: Marketing Plans for Services: A Complete Guide, John Wiley & Sons Ltd., 2011, soveltuvin osin.
3. Artikkeleita ja ajankohtaismateriaalia luennoitsijan osoituksen mukaan