suomi
Aineopinnot
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma
Yrityksen taloustiede, markkinointi
Johtamiskorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää, mitä markkinoinnin kannattavuus ja siihen läheisesti kytkeytyvät taloudellisen ohjauksen käsitteet tarkoittavat, ja hän osaa myös soveltaa niitä markkinointia koskevassa päätöksenteossa. Opiskelija osaa tarkastella markkinointia osana yrityksen tavoitteiden asetantaa tuloskortti-ajattelun pohjalta. Opiskelija ymmärtää panosten ja resurssien käytön asiakasarvojen suunnittelussa, toteutuksessa ja seurannassa.
Tutkinto-opiskelijoiden ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen Nettiopsussa on päättynyt
Opettajat
Mika Yrjölä, Vastaava opettaja
mika.yrjola[ät]tuni.fi
Opetus
7.3.2019
–
11.4.2019
Luento-opetus 20 tuntia
KATMAA16
To 7.3.2019 - 11.4.2019 viikoittain klo 9-12, Pinni ls B4113
Harjoitukset 20 tuntia
Harjoitukset
Ke 20.3.2019 klo 12-16, Linna ML 50
Arviointi
Numerolla 1-5.
Arviointiperusteet
Luennot, harjoitukset ja tentti
Oppimateriaalit
- Winston, W. L. (2014). Marketing analytics: data-driven techniques with Microsoft Excel. John Wiley & Sons
- Journal-artikkeleita ja ajankohtaismateriaaleja luennoitsijan osoituksen mukaan.
Lisätiedot
Suositeltu suoritusajankohta: 2. vuoden kevät.