Uusi laaja kokoelma Cambridge University Pressin e-kurssikirjoja käytössäsi

Julkaistu 19.3.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Linna-kirjasto ja muistiinpanot.
Kirjasto on hankkinut yli 1200 e-kirjaa käsittävän Cambridge textbooks -kokoelman. Kirjat ovat käytettävissä Higher Education from Cambridge University Press -palvelussa. Kokoelma sisältää e-kirjoja lähes kaikilta Tampereen korkeakouluyhteisön opetusaloilta ja se kasvaa vuosittain uusilla kirjoilla ja painoksilla.

Higher Education from Cambridge University Press -palvelun e-kirjat sopivat laajankin kurssin käyttöön sillä kirjoissa on rajoittamaton yhtäaikainen käyttö. Voit lukea kirjoja suoraan selaimessa tai ladata mobiilisovelluksen, jolloin kirjojen lukeminen onnistuu myös ilman verkkoyhteyttä. Kirjoissa on monia opiskelua helpottavia toimintoja kuten mahdollisuus tehdä muistiinpanoja, korostuksia ja kirjanmerkkejä. Palvelussa on myös text to speech -toiminnallisuus eli voit myös kuunnella kirjoja.

Kirjaston tekemät Higher Education from Cambridge University Press -ohjeet löydät E-aineisto-oppaastamme.

Löydät Higher Education from Cambridge University Press -palvelun kirjaston tietokannat a-z -listalta. Palvelun kirjat löytyvät myös Andor-hakupalvelusta.
Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)