Tervetuloa TLC:een!

7. syyskuun 2020

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan Tampereen korkeakouluyhteisön Teaching and Learning Centreen! TLC on julkinen verkkosivusto, joka kutsuu yhteisön jäseniä kehittymään, jakamaan ja verkostoitumaan sen eri toimintoihin. Tavoitteenamme on olla opetustyötä tekevien ja kehittävien tukena: kaikilla on mahdollisuus kehittää osaamistaan opettajaverkostojen, korkeakouluyhteisön laajojen tuki- ja koulutuspalveluiden sekä jatkuvan oppimisen polkujen avulla.

Nyt julkaistu verkkosivusto on vasta tarinan alkupiste: sisältö kasvaa ja kehittyy korkeakouluyhteisön palautteesta sekä aktiivisuudesta. Kutsumme kaikki osallistumaan ja jakamaan osaamistaan niin sivustolla kuin TLC:n tapahtumissakin, tule siis rohkeasti mukaan!

TLC:n julkaisun yhteydessä ilmestyy sen toimitetun blogin ensimmäinen kirjoitus, sen kirjoittaja on yliopiston koulutusvararehtori Marja Sutela. Kirjoittajat tulevat olemaan korkeakouluyhteisön koulutuksen ja opetuksen toimijoita tiedekunnista, yksiköistä, tuki- ja asiantuntijapalveluista sekä koulutuksen johdosta. Uusi blogikirjoitus ilmestyy noin kahden viikon välein, seuraava kirjoitus ilmestyy 21.9. TAMK:n vararehtori Päivi Karttuselta. Jatkossa blogi tarjoaa kaikille mahdollisuuden jakaa ajatuksia ja kokemuksia opetuksen sekä koulutuksen kehittämisestä.

Toivomme, että Tampereen korkeakouluyhteisön lanseeraaman Teaching and Learning Centren löytävät kollegamme kaikissa Suomen korkeakouluissa ja olemme yhdessä edistämässä opettajien uran aikaista kehittymistä sekä korkeakoulupedagogiikkaa.