Lisää näkyvyyttä hankkeille ja tutkimusryhmille!

28. lokakuun 2020

Nyt on aika saada näkyville Tampereen korkeakouluyhteisössä tehtävä pedagoginen tutkimus ja kehittämistyö!

Teaching and Learning Centre (TLC) tarjoaa näkyvyyttä hankkeille ja tutkimusryhmille verkkosivuillaan. Jotta kattaus olisi mahdollisimman laaja, pyydämme tähän kaikkien korkeakouluyhteisössämme kehittämistä ja tutkimusta tekevien panosta.

Pedagoginen tutkimus ja hankkeet -sivulle kootaan esittelyt hankkeista ja tutkimusryhmistä, joiden fokus on pedagogisessa kehittämisessä. Tieteenalalla ei ole merkitystä, kunhan tavoitteista käy ilmi, millaista uutta tietoa ja taitoa hanke tuo opetuksen ja koulutuksen kehittämiseen. Jollet ole varma, kuuluisiko sinun hankkeesi tai tutkimusryhmäsi esittely TLC:n sivulle, älä epäröi kysyä tarkennusta meiltä.

Huomaathan, että koko korkeakoulun hankkeet ja tutkimusryhmät tulee löytyä myös tuni.fi-sivuston tutkimushausta. TLC:n tarjoama palvelu esittelee erityisesti korkeakouluyhteisössä tehtävää pedagogista kehittämistä ja tutkimusta, eikä näin ollen korvaa tuni.fi-verkkosivuston projekti- ja tutkimuskortteja.

Jaamme mielellämme myös hankkeiden arvokkaita tuotoksia sivuillamme. Jos tunnistat TLC:n sivustolta hankkeeseesi liittyviä sisältöjä, kerro meille siitä sähköpostitse tlc@tuni.fi.

Toimi seuraavasti, kun haluat hankkeen tai tutkimusryhmän esille TLC:n sivuille:

1. Keskustele projektipäällikön tai tutkimusryhmän vetäjän kanssa esittelyn tuomisesta TLC:n sivulle.

2. Täytä lomakkeeseen hankkeen tai tutkimusryhmän tiedot. Mikäli haluat tiedot myös myöhemmin avautuvalle englanninkieliselle TLC-sivulle, täytäthän myös tämän lomakkeen.