Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2019–2020) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2019–2020
TIETS40

Managing e-commerce; Consumers and Community Perspective, 5 op

Tampereen yliopisto
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2019–31.12.2019)
Koodi
TIETS40
Opetuskieli
englanti
Lukuvuosi
2019–2020
Opintojakson taso
Syventävät opinnot
Arvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Mikko Ruohonen
Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Overview of E-Commerce. E-Marketplaces: Mechanisms, Tools, and Impacts of E-Commerce. Internet Consumer Retailing. Retailing in E-Commerce: Products and Services. Consumer Behavior, Market Research, and Advertising. E-Commerce Models and Applications. Innovative E-Commerce Systems: E-Government and E-Learning to Consumer-to-Consumer Commerce. Mobile Computing and Commerce and Pervasive Computing.
Osaamistavoitteet
Oppimateriaalit
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Participation in classroom work with groupwork/reports OR Written exam (if not enough participation)

Osallistuminen opetukseen

21.10.2019 20.12.2019
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2019–31.12.2019)