Selaat menneen lukuvuoden (2019–2020) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2019–2020
TIETS40
Managing e-commerce; Consumers and Community Perspective, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2019–31.12.2019)
Koodi
TIETS40Opetuskieli
englantiLukuvuosi
2019–2020Opintojakson taso
Syventävät opinnotArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Mikko RuohonenVastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Overview of E-Commerce.
E-Marketplaces: Mechanisms, Tools, and Impacts of E-Commerce. Internet Consumer Retailing. Retailing in E-Commerce: Products and Services.
Consumer Behavior, Market Research, and Advertising. E-Commerce Models and Applications. Innovative E-Commerce Systems: E-Government and E-Learning to Consumer-to-Consumer Commerce. Mobile Computing and Commerce and Pervasive Computing.
Osaamistavoitteet
Oppimateriaalit
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Participation in classroom work with groupwork/reports OR Written exam (if not enough participation)
Osallistuminen opetukseen
21.10.2019 – 20.12.2019
Aktiivinen periodissa 2 (21.10.2019–31.12.2019)