Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2021–2022
KAT.MARK.206

Consumer Behaviour, 5 op

Tampereen yliopisto
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 4 (7.3.2022–15.5.2022)
Aktiivinen periodissa 5 (16.5.2022–31.7.2022)
Koodi
KAT.MARK.206
Opetuskieli
englanti
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintojakson taso
Aineopinnot
Arvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Larissa Braz Becker 31.7.2023 saakka, Postdoctoral Researcher
Vastuuopettaja:
Sonja Sulankivi
Vastuuorganisaatio
Johtamisen ja talouden tiedekunta 100 %
Järjestävä organisaatio
Kauppatieteiden opetus 100 %

The course familiarizes students with the ways and processes through which individuals and groups choose, buy, use and dispose of products and services. Consumer behavior is approached from an individual perpective, focusing on the decision making processes and factors influencing it. Consumers are also viewed as part of groups and communities. The course emphasises consumption as multidimensional, social and cultural behaviour. Furthermore, the course addresses topical consumption phenomena and the broader meaning of consumption in the contemporary society.

Osaamistavoitteet
Pakolliset esitiedot
Lisätiedot
Oppimateriaalit
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1

Osallistuminen opetukseen

07.03.2022 31.05.2022
Aktiivinen periodissa 4 (7.3.2022–15.5.2022)
Aktiivinen periodissa 5 (16.5.2022–31.7.2022)