Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2021–2022
SDL.650
Gamification: Theory, Practice and Design, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 4 (7.3.2022–15.5.2022)
Koodi
SDL.650Opetuskieli
englantiLukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024Opintojakson taso
AineopinnotArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Juho HamariVastuuopettaja:
Georgina Guillen MandujanoVastuuopettaja:
Oguz BurukVastuuopettaja:
Lewen WeiVastuuopettaja:
Simo JärveläVastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
Gamification, games, technology, human-computer interaction
Osaamistavoitteet
Esitietovaatimukset
Lisätiedot
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Osallistuminen opetukseen
09.03.2022 – 12.05.2022
Aktiivinen periodissa 4 (7.3.2022–15.5.2022)