Hyppää pääsisältöön
Selaat menneen lukuvuoden (2022–2023) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2022–2023
SDL.610

Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op

Tampereen yliopisto
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2022–23.10.2022)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2022–31.12.2022)
Koodi
SDL.610
Opetuskieli
englanti
Lukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024
Opintojakson taso
Syventävät opinnot
Arvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5
Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Juho Hamari
Vastuuopettaja:
Mattia Thibault 31.12.2021 saakka
Vastuuopettaja:
Mila Bujic 31.12.2021 saakka
Vastuuopettaja:
Bojan Kerous
Vastuuopettaja:
Isabella Aura
Vastuuopettaja:
Topias Mattinen
Vastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %

The course gives a broad overview of how games and game-related technologies shape our lives. The course enables the student to understand and analyze the pervasiveness of games and game-related technologies in different domains of culture and society, how they affect and shape our behaviours and interactions with the world.

Osaamistavoitteet
Vastaavat opintojaksot
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Students are graded based on three sets of assignments 1) weekly forum discussionss, 2) learning diary and peer review, 3) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar.

Osallistuminen opetukseen

29.08.2022 11.12.2022
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2022–23.10.2022)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2022–31.12.2022)