Selaat menneen lukuvuoden (2021–2022) opintotietoja.
Haluatko vaihtaa kuluvaan lukuvuoteen?
Opintojakso, lukuvuosi 2021–2022
SDL.610
Gamification: A Walkthrough of How Games Are Shaping Our Lives, 5 op
Tampereen yliopisto
- Kuvaus
- Suoritustavat
Opetusperiodit
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2021–23.10.2021)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2021–31.12.2021)
Koodi
SDL.610Opetuskieli
englantiLukuvuodet
2021–2022, 2022–2023, 2023–2024Opintojakson taso
Syventävät opinnotArvosteluasteikko
Yleinen asteikko, 0-5Vastuuhenkilö
Vastuuopettaja:
Juho HamariVastuuopettaja:
Mattia Thibault 31.12.2021 saakkaVastuuopettaja:
Mila Bujic 31.12.2021 saakkaVastuuopettaja:
Bojan KerousVastuuopettaja:
Isabella AuraVastuuopettaja:
Topias MattinenVastuuorganisaatio
Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunta 100 %
The course gives a broad overview of how games and game-related technologies shape our lives. The course enables the student to understand and analyze the pervasiveness of games and game-related technologies in different domains of culture and society, how they affect and shape our behaviours and interactions with the world.
Osaamistavoitteet
Vastaavat opintojaksot
Kokonaisuudet, joihin opintojakso kuuluu
Suoritustapa 1
Students are graded based on three sets of assignments 1) weekly forum discussionss, 2) learning diary and peer review, 3) final group essay, presentation, and peer-review at the seminar.
Osallistuminen opetukseen
06.09.2021 – 12.12.2021
Aktiivinen periodissa 1 (1.8.2021–23.10.2021)
Aktiivinen periodissa 2 (24.10.2021–31.12.2021)