Metso TALK palasi pääkirjastolle — sarjan ensimmäisessä osassa keskusteltiin ruuasta

Keskustelusarjan ensimmäisessä osassa Topi Kairenius ja Piia Jallinoja pohtivat ruuan eettisyyttä ja merkitystä yhteiskunnassa.

Metso Talk on pääkirjasto Metson ja Tampereen yliopiston toimittajakoulutuksen järjestämä kolmiosainen keskustelusarja. ”Hyvä, paha ruoka” oli syksyn ensimmäinen keskustelu, joka järjestettiin 14. marraskuuta 2018.

Vieraat pohtivat ruokatrendejä ja niiden merkitystä yhteiskunnassa. Miten erottaa huuhaa hyvistä neuvoista? Entä tulivatko heinäsirkat ruokapöytiimme jäädäkseen?

Vieraina olivat hyönteiskokki ja panimoyrittäjä Topi Kairenius sekä professori Piia Jallinoja.

Mesto TALK -keskustelusarjan seuraava osa käsittelee uskontoa ja se järjestetään 21.11. pääkirjasto Metsossa. Vieraina keskustelussa on Aila Ruoho ja Laura Malmivaara.