Opiskelijat approilivat tänä vuonna ratikkatyömaan keskellä – ruuhkia pyrittiin ehkäisemään yhteistyössä kaupungin kanssa

Tapahtuman järjestävän Boomi ry:n juhlavastaava Heidi Kärkkäisen mukaan 10 000 opiskelijaa mahtuvat hyvin jopa ratikkatyömaan valtaamalle Hämeenkadulle hyvän suunnitelun ja viestinnän ansiosta.

Hämeenkadun Appro ja raitiotietyömaa sopivat hyvin samalle kadulle. 10 000 opiskelijaa kiersivät torstaina baareja Hämeenkadulla ja sen lähiympäristössä jo 36:a kertaa.

Boomi ry:n juhlavastaava Heidi Kärkkäinen kertoo, että tärkeä osa tapahtuman järjestelyjä tänä vuonna on ollut viestintä kaupungin ja raitiotyömaan insinöörien kanssa. Myös osallistujia on pyritty informoimaan tilanteesta etukäteen ruuhkien välttämiseksi.

–Keskustorin järjestelyihin on vaikuttanut ratikkatyömaa, ja siinäkin on tehty yhteistyötä kaupungin kanssa ihan alusta lähtien, Kärkkäinen kertoo.