KUVA: Flickr

Laskettelukeskus toivoi volyymikasvua ja lanseerasi onnistuneen kampanjan

Sappeen matkailukeskus on saavuttanut monet laskettelijat edullisella kausikortillaan.

Sappeen matkailukeskus on myynyt kampanjallaan yli 17 000 kausikorttia laskettelurinteisiinsä. Kaikki lähti haasteesta, jonka Sappee lanseerasi: yritys lupasi myydä kausikortin sadalla eurolla, jos niitä ostetaan yli 16 500 kappaletta. Viime vuonna kausikortteja myytiin vain joitakin satoja lipun hinnan ollessa 540 euroa.

– Olemme vuosien saatossa pitkään miettineet, miten kehittää myyntiä ja volyymikasvua matkailualalla. Uskomme saavan Sappeen takaisin kasvu-uralle tämän kampanjan avulla, kertoo rinneliiketoimintajohtaja Kosti Puurunen.

Sappee on tällä kaudella varautunut siihen, että ihmisiä on yhtäaikaisesti enemmän rinteessä. Tätä varten laajennuksia tehdään pysäköintiin ja välinevuokraamoon.

Asiasta uutisoi ensimmäisenä Aamulehti.