Henkilöprofiili

Ulla-Maria Mesiä

asiakkuuspäällikkö
Työelämäyhteydet ja jatkuva oppiminen
| Sub unit: Jatkuvan oppimisen palvelut

Oma esittely

Toimin asiakkuuspäällikkönä Tampereen yliopiston Jatkuvan oppimisen palvelut -yksikössä.

Työtehtävät

Suunnittelen, myyn, toteutan ja kehitän jatkuvan oppimisen palveluja. Jatkuvan oppimisen palvelut tarkoittavat esimerkiksi täydennyskoulutusohjelmia johdolle ja asiantuntijoille sekä jatkuvaa oppimista tukeavia educoaching-palveluja, joiden tavoitteena on auttaa yrityksiä, organisaatioita ja yksilöitä strategisen osaamisensa kehittämisessä ja ylläpidossa. 

Osaamisalueiden kuvaus

Jatkuvan oppimisen palveluiden suunnittelu, myynti, toteutus ja kehittäminen, oppimisen ohjaus ja coaching. Asiakkuuksien hoito ja kehittäminen.