Alumnin tarina - Anna-Kaisa Heikkinen

alumni_anna-kaisaheikkinen

Kotikorkeakoulusi: TaY

Nykyinen työpaikkasi: Ulkoministeriö

Paras muistosi opiskeluajaltasi?: Erinomaisia muistoja on monia ja monenlaisia  kuten olettaa saattaa, kun kyse on opiskelijaelämästä ja Tampereesta. Monipuoliset opinnot ja monet innostavat opettajat antoivat erinomaisia matkaeväitä työelämään, ja elämään laajemminkin. Kaksi vaihto-opiskelijajaksoa ulkomailla ja tiiviit yhteydet Tampereen kansainväliseen opiskelijayhteisöön toivat maailman lähelle. Tampere-talon perjantaikonsertit ja Kaupin urheilupuiston hiihtomaastot olivat henkireikä. Ja pakko se on myöntää: myös viikon kestänyt vappu oli joka vuosi ikimuistoinen.

Miksi Tampere on hyvä opiskelukaupunki?: Tampere on ylipäätään lämmin, toimiva ja ihmisen kokoinen kaupunki. Erinomaisen opiskelijakaupungin siitä tekevät ennen kaikkea korkeatasoiset korkeakoulut sekä opiskelijoiden suuri määrä.