Keskikokoisen korkeakoulukaupungin vetovoima- ja laatutekijät (Kevola), Seinäjoki

Projektin kesto1.12.2022–30.12.2024
KärkialueYhteiskunta

Vastaa kyselyihin Seinäjoesta!

Seinäjoen korkeakouluyhteisön opiskelija tai työntekijä! Mitä ajattelet Seinäjoen vetovoimasta ja laadusta? Onko Seinäjoki unelmiesi korkeakoulukaupunki vai millainen se olisi? Nostetaan yhdessä Seinäjoki seuraavalle tasolle! Vastaajien kesken arvotaan 5 kpl Rytmikorjaamon lahjakortteja.

Kyselyt toteuttaa Tampereen yliopisto, yhteistyökumppaninaan Seinäjoen kaupunki. Lue lisää tutkimuksesta ja tietosuojasta >>

Unelmien korkeakoulukaupunki.

”Unelmien korkeakoulukaupunki” -kysely maaliskuussa 2024

Seinäjoen korkeakouluopiskelija! Missä Seinäjoella on makeimmat mestat, parhaat tunnelmat, kauheimmat ja kauneimmat kulmat tai sinulle tärkeimmät paikat? Kerro kokemuksistasi karttakyselyn avulla, niin saat äänesi kuuluviin kaupungin kehittämisessä!

Seinäjoen kauheimmat ja kauneimmat paikat logo

"Seinäjoen kauheimmat ja kauneimmat paikat -karttakysely" korkeakouluopiskelijoille AVOINNA NYT >> Kyselyyn

Teemme yhteistyötä Seinäjoen kaupungin ja Kampus2030 -hankkeen kanssa.

Seinäjoen kaupunki logo

Rahoituslähde

Etelä-Pohjanmaan korkeakouluverkosto Epanet ja Seinäjoen kaupungin Tampereen yliopisto -sopimus