Tampereen ammattikorkeakoulu
5.5.2021–31.12.2022

Osallistujat suunnittelevat opettajatiimin kesken opintokokonaisuuden, joka on sellaisenaan valmis toteutettavaksi. Osallistujat tiedostavat oppiainerajat ylittävien opintokokonaisuuksien tuottaman laaja-alaisen osaamisen ja ymmärtävät oppiainerajat ylittävien kokonaisuuksien positiivisen vaikutuksen opiskelijoiden jatko-opinto- ja työelämävalmiuksiin. Tutkitusti tiimiopettajuudella vahvistetaan opettajien työhyvinvointia.

Tavoite ja tehtävät

Hanke tarjoaa osallistujille mahdollisuuden tutustua TAMKissa ja lukioissa toteutettuihin oppiainerajat
ylittäviin opintokokonaisuuksiin, niiden hyviin käytäntöihin ja hyötyihin sekä suunnitella tuetusti
opintokokonaisuuden oman oppilaitoksensa kontekstiin.

Ideoita yhteistyöhön - matkalla lukion oppiainerajat ylittäviin opintokokonaisuuksiin 3op

Rahoituslähde

Opetushallitus (OPH)