Aikuinen ja lapsi leikkivät

Monimuoto-opetus

Opintojen taso

Muut opinnot

Oletko kiinnostunut toimimaan psykoterapeuttina lasten ja nuorten parissa?

Onko sinulla kokemusta mielenterveystyöstä tai vastaavasta hoitotyöstä? Psykodynaaminen lapsi- ja nuorispsykoterapeuttikoulutus antaa sinulle valmiudet toimia psykoterapeuttina.

Käynnistämme lokakuussa 2020 yhteistyössä Tampereen Psykoterapiayhdistys ry:n kanssa Valtioneuvoston asetuksen 1120/2010 mukaisen psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöoikeuteen johtavan psykodynaamisen lapsi- ja nuorisopsykoterapeuttikoulutuksen.

Koulutuksen tavoitteena on kouluttaa lasten ja nuorten kehityksellisiin ongelmiin ja psyykkisiin häiriöihin perehtyneitä itsenäisiä, psykoanalyyttisen viitekehyksen mukaan toimivia psykoterapeutteja.

Koulutuksen laajuus on 88 opintopistettä ja se on mahdollista suorittaa työn ohessa neljän vuoden (kahdeksan lukukauden) aikana.

Hae koulutukseen!

Koulutuksen hakeutuminen on auki 4.6.2020 asti. Mikäli haluat kuulla myös muista vastaavista koulutuksistamme, tilaa Osaamisen kehittäjät -uutiskirje.