Koulutus kehittää yritysten myyntiä ja lisätä aitoa kilpailuetua ja vientiä kansainvälisillä markkinoilla.  
Täydennyskoulutus

Industrial sales 2.0

Opintojen laajuus

8 kuukautta

Toteutusaika

aloitus syyskuussa 2021

Hakuaika

-

Hinta

3200 € / osallistuja (+ alv 24 %)

Kampus

TAMK Pääkampus

Kaupunki

Tampere

Koulutusala

Johtaminen, hallinto ja talous
Tekniikka ja luonnontieteet

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Toteutusmuoto

Monimuoto-opetus

Opintojen taso

Muut opinnot

Uutta kasvua myyntiosaamisen kehittämisestä!

Asiakkaiden ostokäyttäytymisen lisäksi myös myynti on muuttunut. Miten modernia myyntiä pitäisi tehdä? Kehitä myyntiosaamista yrityksessä ja tule oppimaan tuotteiden ja palveluiden nykyaikaisesta myynnistä!

Suomalaisten yritysten valmistavat tuotteet ovat laadukkaita ja arvostettuja. Monet yritykset kuitenkin kompastuvat myyntiosaamisen puuttumiseen. Industrial sales 2.0 -koulutuksen tavoitteena on kehittää yritysten myyntiä ja lisätä aitoa kilpailuetua ja vientiä kansainvälisillä markkinoilla.  

Koulutus sopii valmistavan teollisuuden työyhteisöille ja tiimeille. Koulutus koostu yhteisistä moduuleista ja yrityskohtaisesta skenaariotyöpajasta. Osallistujat tekevät koulutuksen harjoitustyöt omiin työnanatajayrityksiinsä. 

Koulutuksen kesto on 8 kuukautta. Se alkaa syyskuussa 2021 ja päättyy keväällä 2022 valmistujaisjuhlallisuuksiin, jossa osallistujille jaetaan osallistumisdiplomit. 

Koulutuksen tavoitteet: 

  • Kehittää myynnistänne aito kilpailuetu kansainvälisillä markkinoilla
  • Jalostaa myyntijoukkueenne kyvykkyyttä yksilöinä ja tiimin tasolla 
  • Nostaa myynnin arvostusta yrityksessänne
  • Motivoida päteviä osaajia hakeutumaan tiimiinne tarjoamalla kovatasoista jatkokoulutusta 
  • Kasvattaa yritysten vientiä 
  • Raikastaa ja monipuolistaa valmistavasta teollisuudesta syntyvää mielikuvaa 

Koulutuksen sisältö:  

  • Myyntijohdon ja myynnin valmennukset: 1–2 työpäivää kuukaudessa
    • Talouden ydinkysymykset: tilinpäätösanalyysi, tunnusluvut ja katelaskelmat, toimialakohtaiset erityispiirteet
    •  Myynnin ja asiakassuhteiden johtaminen, datalla johdetty myynti
    • Kansainvälinen myynti ja markkinointi, B2B-myynti
  • Yrityskohtaiset kehittämistehtävät 
  • Benchmarkkaus 
  • Ylitä itsesi -mentaalivalmennus ammattimaisen motivaatiopuhujan kanssa 
  • Yrityiskohtaiset skenaariotyöpajat (2 x 3 h) 

Olemme suunnitelleet koulutuksen yhteistyössä Kauppakamarin teollisuusvaliokunnan kanssa.  

Sinua saattavat myös kiinnostaa: