Hymynaamoja
Täydennyskoulutus

Asiakaskokemuksen johtaminen

Opintojen laajuus

5 opintopistettä

Toteutusaika

-

Hakuaika

-

Hinta

2250.00 € + alv 24 %, (yht. 2790.00 €). Kts. Early Bird ja ryhmätarjoukset!

Kaupunki

Tampere

Opetuksessa käytettävät kielet

suomi

Koulutusala

Johtaminen, hallinto ja talous

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Toteutusmuoto

Verkko-opinnot

Opintojen taso

Muut opinnot

Markkinoilla tapahtuva kilpailu on asiakaskokemusten välistä kilpailua.

Koulutuksen tavoitteena on tarjota osallistujille konkreettinen viitekehys ja soveltavat työkalut asiakaskokemuksen strategiseen ja operatiiviseen johtamiseen ja kehittämiseen.

Asiakaskokemus onkin noussut viimeisten vuosien aikana erilaisten organisaatioiden kehittämisen keskiöön. Toimialasta riippumatta entistä useammat yritykset ja julkiset organisaatiot ovat nostaneet asiakaskokemuksen strategiseksi painopisteeksi. Vaikka asiakaskokemuksesta on puhuttu jo paljon, se jää helposti konkretisoitumatta ja päätyy etäiseksi ja jäsentymättömäksi osa-alueeksi organisaatioiden johtamisessa ja kehittämisessä.

Asiakaskokemuksen johtaminen -koulutus pohjautuu Tampereen yliopistolla toteutettavaan asiakaskokemukseen ja asiakaslähtöisen liiketoiminnan tutkimukseen ja opetukseen. Professori Hannu Saarijärvi ja kauppatieteiden tohtori Pekka Puustinen ovat julkaisseet teemasta syyskuussa 2020 kirjan Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten?.

Koulutuksessa käsitellään esimerkiksi alla olevia keskeisiä asiakaskokemuksen johtamisen kysymyksiä: 

  • Miksi asiakaskokemus on noussut organisaatioiden kehittämisen keskiöön ja miksi juuri nyt?
  • Mitä asiakaskokemus oikeasti on, ja mitä se ei ole? 
  • Miten asiakaskokemusta johdetaan strategisesti ja operatiivisesti? 
  • Miten asiakaskokemus liittyy organisaation johtamisjärjestelmään? 
  • Mitkä ovat asiakaskokemuksen kehittämisen tärkeimpiä työkaluja? 
  • Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?

Kysy minulta lisää

Sinua saattaisi kiinnostaa myös