kuvituskuva asiakaspalvelutyön osa-alueista
Täydennyskoulutus

Asiakas- ja käyttäjäkokemus liiketoiminnan kehittämisessä

kuvituskuva asiakaspalvelutyön osa-alueista

Tule hakemaan alan tuorein tieto yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi!

Tarjoamme yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa koulutuksen, joka auttaa sinua tunnistamaan käyttäjäkokemuksen keskeiset elementit ja niiden liiketoiminnalliset mahdollisuudet.

Saat hyvän tuntuman keinoista, joilla asiakaskokemus tuodaan osaksi palveluiden ja tuotteiden suunnittelua, toteutusta ja jatkuvaa kehittämistä. Pääset testaamaan työkaluja, joilla viet asiakaskeskeisyyttä ja kokeilukulttuuria omassa organisaatiossasi eteenpäin.

Koulutuksessa hyödynnetään myös Tekesin rahoittamassa DIMECCin UXUS-ohjelmassa syntynyttä uusinta tietoa ja paremman käyttökokemuksen mahdollistavia työkaluja.


Tämä koulutus soveltuu EMBA Tampere- valinnaisiin opintoihin. EMBA Tampere -tuoteperheen johtamisohjelmat tarjoavat aktiivisen ja monialaisen oppimisympäristön johtajana kehittymiseen ja organisaation johtamiseen. Tutustu koko valinnaisten opintojen tarjontaan sekä EMBA-ohjelmiin.