Analytiikka opetuksen ja johtamisen välineenä

Laajuus

6 opintopistettä

Toteutusaika

24.11.2022-20.4.2023

Koulutus on osallistujille maksuton

Opetuksessa käytettävät kielet

suomi

Koulutusala

Opetus ja kasvatus

Järjestävä yksikkö

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Opetustapa

Itsenäinen opiskelu
Verkko-opinnot

Opintojen taso

Muut opinnot

Oppilaitosten henkilöstölle ja johdolle koulutusta

Koulutus lisää opetushenkilöstön tietoisuutta tehokkaasti oppimista tukevasta ja helposti toteutettavasta kestävästä oppimisanalytiikasta.

Vahvista osaamista ja kehitä oppimisanalytiikalla

Analytiikka opetuksen ja johtamisen välineenä -koulutuksesta saat työkaluja ja konkreettisia esimerkkejä oppimisanalytiikan hyödyntämisestä opetukseen ja koulujen kehittämisen tueksi.

Oppimisanalytiikkaa ja sen opetusta tukevaa hyödyntämistä käsitellään koulutuksessa tutkimusperustaisesti. Koulutus tarjoaa myös mahdollisuuden omien kokemusten jakamiseen sekä yhteiseen tiedonrakentamiseen osallistujien ja kouluttajien kesken.

Analytiikka opetuksen ja johtamisen välineenä -koulutus koostuu 5 moduulista:

1. Mitä on oppimisanalytiikka?
  2. Oppimisanalytiikan etiikka ja tietosuoja
  3. Oppimisanalytiikka arvioinnin apuna
  4. Oppimisanalytiikkaa käytännössä
  5. Oppimisanalytiikka tiedolla johtamisen tueksi

Koulutukseen on joustava ilmoittautuminen. 1. moduulin luennoista tehdään nauhoite, jonka voit katsoa itsellesi sopivalla ajalla. Webinaarijaksot alkavat 19.1.2023. Tule mukaan!

Kouluttajat ja asiantuntijat ovat Jyväskylän, Oulun, Tampereen ja Turun yliopistoista sekä Eduten Oy:stä (linkki johtaa englanninikieliselle sivustolle).

Kysy minulta lisää

Osaamisen kehittäjät -uutiskirje ja podcast

Haluatko kuulla toiminnastamme, uusista koulutuksista, tapahtumista sekä hankkeista? Tai kuunnella korkeakouluyhteisön ja työelämän eri aiheiden asiantuntijoiden haastatteluita?

Yhteistyössä

Maksutonta koulutusta juuri sinulle!

Opetushallitus on myöntänyt rahoituksen koulutuksen toteuttamiseen ja se on osallistujille maksuton.

Opetushallitus rahoittaa hanketta logo