Palvelu

Kehittyvä terveyskeskus – tiimityö asiakaslähtöisten toimintamallien mahdollistajana

Kuvaus

Kohderyhmä

Koulutus on suunnattu terveysasemien vastuu- ja esihenkilöille, osastonhoitajille, vastaaville hoitajille, kehittäjille ja asiantuntijoille

Sisältö

  • Asiakaslähtöisyys terveyskeskuspalveluissa, asiakassegmentointi
  • Työn muutos, työskentely tiimimallissa
  • Terveyskeskustyön toiminnan arviointi 
  • Hyötyä hyvinvointiteknologioista ja digitaalisista hoitopoluista
  • Ammattilaisen ja tiimin itseohjautuvuuden tukeminen
  • Tiedolla johtaminen terveyskeskustyössä

Koulutuksessa tutustutaan teknologioihin TAMKin Sote virtual labissa

Ota yhteyttä - sovitaan toteutus juuri teidän työyhteisön tarpeiden mukaan!

Yhteyshenkilöt