Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Materiaalitekniikka, Diplomi-insinööri - orientaatio

Tervetuloa opiskelemaan Materiaalitekniikan tutkinto-ohjelmaan Hervannan kampukselle!

Orientaatioviikko

Opintosi alkavat maanantaina 21.8.2023 orientaatioviikon merkeissä.

Olemme koonneet uusille opiskelijoille suunnattuja puheenvuoroja sekä opiskeluun liittyviä ohjeita Moodleen (aukeaa 7.8.), jonka linkin löydät myös Uuden opiskelijan sivulta. Tutustumalla puheenvuoroihin aloitat orientoitumisen yliopisto-opintoihin. Ennen Moodle-alueelle menoa sinun tulee rekisteröidä Tuni-tunnuksesi – ohjeet tähän löydät Uuden opiskelijan sivulta.

Tutkinto-ohjelmasi tervehtii sinua kampuksella ja järjestää ohjelmaa orientaatioviikon aikana.

Materiaalitekniikan DI-tutkinto-ohjelmassa aloittavien info

21.8.2023 klo 14-15.30, K1320, Konetalo, Hervanta.

Materiaalitekniikan opintoinfo on tärkeä infotilaisuus. Infossa käydään läpi tutkinnon rakenne, pääainevalinnat ja HOPSin tekeminen. Tulethan paikalle tähän tilaisuuteen!

Tuutorit apuna opintojen aloituksessa

Orientaatioviikolla sinua on auttamassa tutustumisessa ja opintojen aloituksessa omat tuutorit.

Opintojen suunnittelu

Opintojen alkuvaiheessa saat apua opintojen suunnitteluun maisterivaiheessa aloittavien aikataulusuunnitelmasta. Siitä näet opintojaksojen sijoittumisen opetusperiodeille, ja pystyt hahmottamaan opintojesi etenemistä.

Kiltasi toivottaa sinut myös tervetulleeksi

Jokainen opiskelija kuuluu oman ammattialansa mukaiseen järjestöön. Sinun kiltasi on Materiaali-insinöörikilta MIK: www.materiaali-insinöörikilta.fi

Opintojen suunnittelussa sinua auttaa:

koulutusasiantuntija Jenni Lassila, jenni.lassila [at] tuni.fi (jenni[dot]lassila[at]tuni[dot]fi )

Julkaistu: 17.9.2019
Päivitetty: 15.8.2023