TAMKin opiskelijan käsikirja

Insinöörin polkuopinnot (auto-, kone-, sähkö- ja automaatio sekä tietotekniikan polkuopinnot)

Hei!

Tervetuloa opiskelemaan Tampereen ammattikorkeakoulun avoimeen AMKiin! Olet ilmoittautunut joko kone-, auto-, sähkö ja automaatio- tai tietotekniikan polkuopintoihin. Sinulle on myönnetty opiskeluoikeus 15.8.2022–31.7.2023 (lähiopetus päättyy toukokuussa) ja opiskelu tapahtuu päivisin osittain avoimen AMKin omassa ryhmässä ja osittain tutkinto-opiskelijoiden ryhmässä.

Opintojen alkaminen

Opiskelu alkaa 15.8.2022 klo 9.00 osoitteessa TAMK, Kuntokatu 3, 33520 Tampere. Luokkatila on B2-37, B-talon toinen kerros, luokka 37. Ensimmäisenä päivänä tapaatte ryhmän tuutori Anja Kurosen ja avoimesta AMKista Tiina Hakkaraisen sekä opinto-ohjaaja Anja Salon klo 9-10. Orientaatiotunnin jälkeen jatkatte koko viikon matematiikan valmentavia opintoja.

Opintojen seuraavien viikkojen lukujärjestykset selviävät viimeistään 16.8., ja avoimen AMKin omassa ryhmässä opiskeltavien aineiden lukujärjestys löytyy jo nyt osoitteesta lukkarit.tamk.fi -osoitteesta ryhmäkoodilla 21AVOTT. Tämän lisäksi lukujärjestykseen tulee tutkintoryhmän mukana suoritettavia opintoja seuraavan opetussuunnitelman mukaisesti. Tietotekniikan polkuopiskelijat opiskelevat ainoastaan Insinöörimatematiikan valmentavat opinnot avoimen AMKin ryhmässä, mutta opinnot tutkintoryhmässä.

Opiskeluvälineet

Tarvitset opiskellessasi kannettavan tietokoneen. Monet opinnoissa käytettävät ohjelmistot on mahdollista asentaa ilmaiseksi omalle tietokoneelle (esim. Office ProPlus -ohjelmapaketti). Tästä löydät lisätietoa IT-ohjeista. Jos sinulla on jo oma kannettava tietokone, ota se aloituspäivänä mukaan.

Yhteyshenkilöitäsi TAMKin avoimessa AMKissa ovat suunnittelija Merja Leinonen  (avoinamk [at] tuni.fi, huone B1-53) sekä kehittämispäällikkö Tiina Hakkarainen puh. 050563 5572. Yleisissä opintoihin liittyvissä asioissa voit olla ensisijaisesti meihin yhteydessä, tai jos tarvitset todistuksia opiskelustasi esim. TE-toimistoa varten.

Ryhmän tutoropettaja on matematiikan opettaja Anja Kuronen.

Julkaistu: 17.5.2022
Päivitetty: 25.10.2023