Liitteet Tampereen yliopiston maisteri- ja DI-ohjelmiin haettaessa

Suoraan maisterihakukohteisiin (maisterin, diplomi-insinöörin tai arkkitehdin tutkinto) haettaessa sinun tulee yleensä liittää hakemukseesi liitteitä. Liitteet ladataan sähköiselle hakulomakkeelle osoitteessa Opintopolku.fi.

Näin lataat liitteet hakulomakkeelle

Näin valmistelet ja lataat liitteet hakulomakkeelle

Lataa sinulta vaaditut liitteet sähköiselle hakulomakkeelle Opintopolku.fi:ssä seuraavasti:

• Skannaa vaadittavan dokumentin kaikki sivut, joissa on tekstiä tai ota niistä hyvälaatuiset kuvat. Varmista, että kuvista saa kunnolla selvää.
  • Yhden liitteen maksimikoko on 1GB.  Lataa tiedostosi PDF-, JPG- tai PNG-muodossa, ellei kyseessä ole video. Huomaathan, että Opintopolku saattaa muuntaa lataamasi tiedostot qt.-muotoon. QT-muotoiset liitteet aukeavat kuitenkin tarkastusvaiheessa normaalisti, joten tiedostoja ei tarvitse tämän vuoksi ladata uudelleen.
  • Kokoa samaan kokonaisuuteen liittyvät sivut yhteen tiedostoon. Esimerkiksi opintosuoritusote tulisi olla yksi tiedosto, joka sisältää useita sivuja.
  • Nimeä tiedostot muodossa sukunimi_etunimi_dokumentti, esim. sukunimesi_etunimesi_tutkintotodistus.
  • Lataa tiedostot hakulomakkeelle määräaikaan mennessä. Seuraa sähköpostiasi ja varaudu täydentämään liitteitäsi pyydettäessä (huomaa myös roskapostikansio!

Myöhässä saapuvia liitteitä ei huomioida.

Tampereen yliopiston maisteriohjelmiin hakemisen liitteet

Korkeakoulujen yhteishaussa ovat haettavana myös suoraan ylempään korkeakoulututkintoon (maisteri, diplomi-insinööri tai arkkitehti) johtavat koulutukset. Jos haet yliopiston maisterihakukohteeseen, sinun tulee liittää hakemuksellesi liitteitä.

Lue alta tarkemmat ohjeet Tampereen yliopiston maisteri- ja DI-ohjelmien hakuun liittyvistä liitteistä, liitteiden toimittamisen määräajoista ja ehdollisesta hyväksynnästä.

Hakiessasi Tampereen yliopiston maisterihakukohteeseen