Tampereen yliopiston kirjasto

Laatu ja palaute

Kirjasto toimii Tampereen yliopiston yhteisten laatua varmistavien käytäntöjen mukaisesti.

Anna palautetta kirjastolle

Asiakkailta saamamme palaute on meille tärkeää. Tallennamme kaiken palautteen ja vastaamme siihen, jos olet ilmoittanut yhteystietosi.

Pyrimme korjaamaan palautteiden perusteella esiin nousevia ongelmakohtia nopeasti. Asiakkaiden palautteet ja ehdotukset ovat aina mukana kirjaston toiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä.

Palautetta voit jättää verkkolomakkeella, sähköpostitse, chatissa tai puhelimitse sekä kirjastossa palautelomakkeella tai suullisesti henkilökunnalle. Voit myös kirjoittaa terveisesi palauteseinälle Linnassa ja Arvossa.

Palaute

Käyttäjäkyselyt

Kirjasto järjestää vuosittain käyttäjäkyselyn, jossa kerätään asiakkaiden mielipiteitä keskeisistä palveluista. Pyydämme toisinaan palautetta myös kyselyissä, jotka koskevat tiettyjä asiakasryhmiä tai palveluja.