Yrityspäivät 2023

Tampereen korkeakouluyhteisö
SijaintiKeskustakampus, Päätalo (Kalevantie 4, Tampere) ja Hervannan kampus, useita kohteita (Korkeakoulunkatu 7, Tampere)
Ajankohta1.2.2023 8.00–2.2.2023 14.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Yrityspäivät on Suomen suurin korkeakouluopiskelijoille ja vastavalmistuneille suunnattu rekrytointi- ja verkostoitumistapahtuma Yrityspäivät järjestetään Tampereen yliopiston keskustan ja Hervannan kampuksilla 1.-2.2.2023. Tapahtumassa voi tutustua ständeillä yli 130 yrityksen työpaikkoihin ja toimintaan.

Opiskelija, onko sinulla vielä ensi kesän työpaikka saamatta? Oletko pohtinut työpaikan vaihtoa? Kiinnostaisiko sinua oman alan työt?

Tervetuloa Suomen suurimpaan korkeakouluopiskelijoiden rekry-tapahtumaan Yrityspäiville, joka järjesteteään Tampereen yliopiston kampuksilla 1.-2. helmikuuta nyt jo 32. kertaa.

Yrityspäivät pidetään keskiviikkona 1.2. klo 10-16 Keskustakampuksen Päätalossa ja torstaina 2.2. Hervannan kampuksella useassa pisteessä. Messuhenkinen rekry-tapahtuma kokoaa paikalle tänä vuonna yli 130 yritystä.

Työnhaun lisäksi messuilla ovat puhumassa keskiviikkona 1.2. klo 11 Jani Toivola Keskustakampuksella auditorio D10a:ssa, sekä torstaina 2.2. klo 13 Hervannan kampuksella Festian isossa salissa presidentti Tarja Halonen!

Katso täydellinen yrityslistaus, aikataulut ja yrityshakukone Yrityspäivien verkkosivuilta.

Älä nuku onnesi ohi, nähdään Yrityspäivillä!

Tampereen Opiskelijarekrytoinnin Tuki ry / Yrityspäivät

Korkeakouluopiskelijat ja vastavalmistuneet