Yhteiskuntatieteiden näkökulmia koronavirukseen

Julkaistu 1.4.2020
Keskustakampuksen rakennuksia
Etsitkö asiantuntijaa haastateltavaksi? Yhteiskuntatieteiden tiedekunnan asiantuntijat tarjoavat monipuolisia näkökulmia koronavirukseen, koronarajoitteisiin ja niiden yhteiskunnallisiin seurauksiin.

Tiedekunnan Alusta-verkkojulkaisu julkaisee asiantuntijajuttuja koronaviruksesta. Lisää Tampereen yliopiston asiantuntijoita löydät yliopiston viestinnän listauksesta. Tampereen yliopiston viestintä auttaa mieluusti. Viestinnän puhelinnumero on 0294 520 800 ja sähköposti viestinta.tau [at] tuni.fi.

Epidemiologian professori Pekka Nuorti, 040 190 1685, pekka.nuorti [at] tuni.fi (pekka[dot]nuorti[at]tuni[dot]fi)
Aiheet: tartuntatautien leviäminen ja ehkäisy, rokotteet, ehkäisytoimien arviointi, julkinen terveyspolitiikka

Epidemiologian professori Anssi Auvinen, 040 190 1640, anssi.auvinen [at] tuni.fi (anssi[dot]auvinen[at]tuni[dot]fi)
Aiheet: epidemiologiat yleisesti, sairauksien esiintyvyys ja niiden riskitekijät väestötasolla