WEBINAARI: Uudista ajatteluasi liiketoiminnasta, innovaatioista ja organisaatioista

Ajankohta11.6.2020 6.00–8.00
Ilmoittautumisaika päättyy 4.6.2020,20.55
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Järjestämme 11.6. klo 9.00 – 11.00 webinaarin teemasta liiketoiminnan rohkea uudistaminen. Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin 4.6.2020 mennessä.

”Kaikkinensa ajankohta on mitä erinomaisin puhua innovaatioista: disruptiota, muutoksia, kasvua ja romahduksia on nyt ilmassa varmasti enemmän kuin koskaan meidän elinaikanamme. Avointa ajattelua, rohkeutta ja nopeutta vaaditaan.”

Paula Salomaa, Senior Advisor, Innovation Partnerships, Business Finland, Palo Alto

Tarkastelemme uudistumisen ajureita ja mahdollisuuksia kolmesta tärkeästä näkökulmasta:

Paula Salomaa - Innovaatioekosysteemit

• Miten koronakevään kaaos hämmentää Piilaakson innovaatioekosysteemiä?
  • Mitä muutoksia on jo näkyvissä ja millaisia mahdollisuuksia Suomelle voisi avautua?

Marko Seppänen  -  Digiajan liiketoiminta ja uudet mahdollisuudet

• Miten  digitalisaatio muuttaa liiketoimintaa ja mitä uusia mahdollisuuksia se avaa?
  • Miten kokemuksellisuus ja megatrendit muuttavat toimintaympäristöä ja ihmisten käyttäytymistä?

Hanna Lehtimäki - Johtaminen ja organisoituminen murroksessa

• Minkälaista on kestävää arvoa luova johtajuus?
  • Miten strateginen johtaminen ja organisoituminen uudistuvat?

Seuraavat askeleet - ajatuksista käytäntöön

Puheenvuorojen lomassa käymme keskustelua, joka haastaa sinut ajattelemaan uusista näkökulmista myös omaa toimintaasi. Pääset testaamaan rikastavassa yhteistyössä ajatuksia, jotka voivat avata uusien mahdollisuuksin polun itsesi ja organisaatiosi kehittämiseen.

Haluatko syventää ja laajentaa osaamistasi näissä teemoissa? Käynnistämme syksyllä  Rethinking Business and Innovation -koulutuksen.