WEBINAARI: Tekoälypolitiikka murroksessa – perinteisistä palveluista hyvinvoinnin mahdollistamiseen

18.3.2021 8.00–9.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Webinaarin teemana on eettinen asiakasarvo julkisella sektorilla, palvelukeskeisyydestä hyvinvointikeskeisyyteen digitalisaation avulla, julkisesta palvelutuotannosta hyvinvoinnin kehittämiseen digitalisaation avulla.

Ohjelma 18.3.2021 klo 10-11

• Avaussanat
  • Luottamus ja tekoälyn käyttöönotto julkisissa palveluissa
  • Toimivat julkiset palvelut muuttuvassa maailmassa
    • Hermanni Hyytiälä, johtava konsultti, Gofore
    • Pasi Lehtimäki, Principal Consultant, Head of Data and AI Capability, Gofore

• Loppukeskustelu
    • Jari Stenvall
    • Petri Takala, Principal Consultant, data-based businesses and digitalisation, Gofore

Haluatko oppia lisää aiheesta?

Järjestämme myös koulutuksen, jossa pureudutaan julkisen sektorin toimijoiden mahdollisuuksiin tuottaa entistä enemmän vaikuttavampia erilaistuvia palveluita vähenevillä resursseilla.

Tähän haasteeseen astuu avuksi digitaalisuus ja uusi teknologia sekä henkilökohtainen sparraus juuri sinun organisaatiosi tarpeeseen.

Koulutus antaa eväitä siihen mitä jokaisen julkisen sektorin johtajan, avainhenkilön ja keskeisen asiantuntijan tulee tietää uusien teknologioiden hyödyntämisestä.
Aiheina mm. alustat, botit, tekoäly, robotiikka, uudet työelämävalmiudet ja muutostyökalut.

Lue lisää Julkisjohtaminen digi- ja teknologiamurroksessa -koulutuksesta

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

Webinaariin voi hyvin osallistua kaikki, jotka haluavat syventää ymmärrystään teknologiamurroksen ja ekosysteemisen toimintaympäristön vaikutuksista organisaatioiden toimintaan ja vahvistaa johtamisosaamistaan tai asiantuntijuuttaan hektisessä muutostilanteessa. Erityisesti webinaari sopii johtajille, esimiehille, kehityshenkilöstölle ja organisaatioiden muille avainhenkilöille julkisella ja kolmannella sektorilla. Webinaari soveltuu myös yksityiselle sektorin edustajille, jotka toimivat tiiviissä yhteistyössä julkisen sektorin kanssa tai muuten ovat kiinnostuneita julkisen sektorin toiminnasta ja esimerkeistä.